پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


همایش بسیجیان فجر آفرین (یاد یاران)

همایش یاد یاران  پایگاه های مقاومت بسیج ,خیبر , امام هادی(ع) , جوادالائمه (ع) و ایوب نبی(ع) عصر روز جمعه هفدهم بهمن ماه 93 با حضور فرمانده محترم حوزه مقاومت امام علی (ع) و جمعی از پیشکسوتان بسیجی وسخنران حاج اسفندیار رضایی در مسجد ابوالفضل روستای شهرک طالقانی برگزار شد. به نفراتی از جبهه رفته ها و پیشکسوتان بسیجی  با اهدای جوایز و لوح , تقدیرشد.

     

     

     

     

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار و رویدادهای پایگاه مقاومت امام هادی (ع) و روستای دم افشان رامجرد، ،
:: برچسب‌ها: همایش, یاد یاران, پایگاههای مقاومت, خیبر, امام هادی(ع), جوادالائمه (ع), ایوب نبی(ع),

نویسنده : فریدون تاریخ : 20 / 11 / 1393

همایش بسیجیان فجر آفرین (یاد یاران)

 

 

به اطلاع کلیه برادران بسیجی می رساند با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز جمعه مورخه 93/11/17 ساعت 2 الی 4 عصر همایشی بعنوان یاد یاران با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج امام هادی (ع) , خیبر , جوادالائمه (ع) , ایوب نبی(ع) وبا سخنرانی حاج اسفندیار رضایی  در مسجد ابوالفضل روستای شهرک طالقانی برگزار می گردد.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار و رویدادهای پایگاه مقاومت امام هادی (ع) و روستای دم افشان رامجرد، ،
:: برچسب‌ها: همایش, یاد یاران, شهدا, شهیدقربانی, شهید افشاری, ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 15 / 11 / 1393

ویژه نامه دهه فجر انقلاب اسلامی



ویژه نامه دهه فجر,اس ام اس,عکس,تاریخچه,روز شمار,ویدیو

آن روزها که دشمن به جانمان حمله کرد شهدا ما را شرمنده خود کردند!
 نکند این روزها که دشمن به نانمان حمله کرده است شرمنده شهدا شویم!
دهه فجر بر فجرآفرینان مبارک باد!

 



:: برچسب‌ها: دهه, فجر, 12, بهمن, 1358, امام, خمینی(ره), ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 12 / 11 / 1393

سفارشات امام به عموم شیعیان

         

سفارشات امام به عموم شیعیان

به شیعیان فرمود: شما را سفارش مى‏ کنم به: رعایت تقواى الهى، و پرهیز در دین، و تلاش و کوشش در راه خدا، و راستگوئى، و پس دادن امانت به کسى که به شما اعتماد کرده، خوب باشد یا بد، و طول سجده، و خوش همسایگى، زیرا محمّد صلّى اللَّه علیه و اله و سلّم همین دستورات را آورده است، و در میان قوم خود نماز گزارید، و در عزایشان شرکت کنید، و از بیمارانشان عیادت نمائید و حقوقشان را رعایت کنید، زیرا هر یک از شما که در دینش پارسا، و در کلامش صادق بوده و امانت را پس دهد، و اخلاقش را با مردم نیکو دارد، که گویند: او شیعى مذهب است، همین‏ مرا شاد و خرسند سازد. از خدا بترسید، و پسندیده و نیکو باشید، نه بدنام و رسوا، همه دوستى و محبّت را بسوى ما جلب نمائید، و هر زشتى و ننگى را از ما دور سازید، زیرا هر خوبى که در باره ما گویند ما اهل آنیم، و هر بدى که گفته شود از ما بدور است.

ما را در کتاب خدا حقّى، و با رسول خدا صلّى اللَّه علیه و اله و سلّم خویشى و نسبتى است، و از جانب خدا پاکى و طهارتى است، غیر ما هیچ کس دعوى این مقام نکند جز دروغگو، بسیار ذکر خداى گوئید، و در فکر مرگ باشید، و زیاد قرآن بخوانید و بر پیامبر صلوات فرستید، زیرا صلوات بر پیامبر ده حسنه دارد. سفارشاتم را بخاطر بسپارید و شما را بخدا مى‏سپارم. و سلام و درود من بر شما باد.

ابن شعبه، حسن بن على، تحف العقول / ترجمه جعفرى، دار الکتب الإسلامیه – تهران، چاپ: اول، ۱۳۸۱ش. ص۴۶۱و۴۶۲

 



:: برچسب‌ها: میلاد, امام, حسن عسکری, سفارشات, عموم, شیعیان, ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 8 / 11 / 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.