پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


توهین به مقدسات با تولید شلوار جین
عدم "نظارت صحیح" بر نحوه تولید و عرضه لباس در بازار باعث شده است که در بسیاری از موارد، شاهد تهیه و تولید لباس و کفش هایی باشیم که به نوعی، به "مقدسات دینی" توهین می کنند!
 
تولید و عرضه راحت لباس های "زنانه" و "مردانه" در کشور و عدم نظارت صحیح بر نحوه تولید و عرضه لباس در بازار باعث شده است که در بسیاری از موارد، شاهد تهیه و تولید لباس و کفش هایی باشیم که به نوعی به مقدسات دینی توهین می کنند.

بنا براین گزارش، ورود کیف و کفش هایی از کشور "چین"که نام حضرت رسول (ص) توهین می‌کردند، اولین اخبار واصله از اهانت به مقدسات دینی بود. اخباری که بدون هیچ نتیجه ای، در رسانه ها منعکس شد و متاسفانه تاکنون هیچ سازمانی به خود اجازه ورود به آن را نداده و این کالا همچنان بعد از گذشت سال ها در بازار یافت می شود و بعضا می توان نمونه تصاویر آن را بعد از خرید، توسط مشتری در شبکه های اجتماعی ملاحظه کرد!

در این میان، اقدام جدیدی که به تازگی در بازار مشاهده شده، تولید شلوارهای جینی است که بر پشت آن عبارت « بسم الله الرحمن الرحیم» نوشته شده و ویزه "خانم ها" است که با "نگین" هم تزئین شده است!


این شلوارها که به راحتی در بازار به فروش می رسد، بدون توجه مشتری به عبارت نوشته شده خریداری می شود و هیچ ارگانی هم بر آن نظارت نمی کند!

این توهین ها به مقدسات دینی که صرفا در شبکه های اجتماعی توسط خود مردم اطلاع رسانی می شود، بدون هیچ واکنشی از سوی سازمانهای نظارت کننده، همچنان پا برجاست و تولیدکنندگان آن نیز روز به روز با قدرت به کارشان در این زمینه ادامه می دهند!
 
منبع: شهدای ایران 


:: برچسب‌ها: توهین, مقدسات, شلوار, جین,

نویسنده : فریدون تاریخ : 16 / 10 / 1393

وجود آسمانی
آغاز هفته وحدت گرامی باد
ای امید،
تو که قدم به کهکشان ما زدی،
هوای تازه‌ای دمید.
دم از صفای ما زدی،
بهشت شد وجود ما،
شفا گرفت روح ما،
خراب شد امارت نشسته بر خرابه‌ها،
فرو نشست آتش و شراره‌ها و کینه‌ها،
شکسته شد تمام بت‌ خزانه‌ها،
برآمدند جوانه‌ها،
سرودها، ترانه‌ها،
چه عاشقانه‌ آمدی.
چه عارفانه در دیار خاکیان قدم زدی.
هنوز در خیال تو،
به این خیال مانده‌ام،
چه منتی به ما نهاده‌ای، همیشه جاودان
که با وجود آسمانیت بر این زمینیان،
تو سر زدی ...


:: برچسب‌ها: ولادت, پیامبر, پایگاه, امام, هادی(ع), دم افشان, ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 15 / 10 / 1393

هفته ي وحدت ، اتحاد و احياي ارزش هاي اسلامي

www.Rohama.org

هفته وحدت مبارک

هفته ي وحدت بهترين فرصت براي ايجاد همدلي، اتحاد و احياي ارزش هاي اسلامي و تقويت نقاط مشترك بين مذاهب اسلامي است‏.‏وحدت، رمز پيروزي و كليد موفقيت همه ي مسلمانان بوده و هرچه همدلي، اخوت و برادري ميان مردم مسلمان بيشتر شود زمينه هاي بالندگي ، رشد نقطه ي مشترك فكري و اعتقادي در جوامع اسلامي فراهم مي آيد‏



:: برچسب‌ها: هفته, وحدت, شیعه, سنی, هفته وحدت, مبارک,

نویسنده : فریدون تاریخ : 15 / 10 / 1393

کلیپ تصویری مدیون

 1904003_650383175041101_8533687864611044212_n


دانلود با  حجم:۱۵Mb

 



:: موضوعات مرتبط: کلیپ ویدئویی، ،
:: برچسب‌ها: کلیپ, تصویری, مدیون, ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 13 / 10 / 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.