کشف حجاب به چه قیمتی…؟؟؟
پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


کشف حجاب به چه قیمتی…؟؟؟

مینا لاکانی، گلشیفته فراهانی نمونه های بارز خود فروخته هایی هستند که نجابت و اصالت یک زن ایرانی را در بازار بی غیرت سیاست به حراج گذاشته اند. حضور بی حجاب در رسانه های بیگانه و بلندگوی ضد انقلاب شدن نهایت آمال و آرزوی بعضی انسانهایی است که هیچ توجیهی برای رفتاز ضد اخلاقی خود ندارند. کسانی که «چهارنعل» می گریزند به سوی دنیای جهل و نادانی و حماقت.

البته این ها نمونه های بارز یک زن ایرانی نیستند. اینان کسانی هستند که لقمه های حرام چشمان واقع بین شان را کور کرده است و در سراشیبی فساد مستانه سقوط می کنند و از این سقوط، احمقانه مسرورند.

حجب و حیا و عفت اولین نمونه بارز یک زن ایرانی الاصل است که در وجود اکثر زنان ایرانی یافت می شود. در برابر زنانی چون مینا لاکانی و گلشیفته فراهانی که مشتاقانه حجاب از سر برداشتند و گام به قهقرای فساد غرب و اروپا نهادند؛ هستند دخترانی که حاضر نیستند شرافت خود را با میلیون ها تومان و هزاران وعده و وعید عوض نکنند.



 

«بیان محمودی» بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران؛ در مسابقات جام جهانی این رشته بود که عملکردش مورد تحسین همگان قرار گرفت. پیشنهادات ریز و درشت از کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس رسید. بهترین و ایده آل ترین آنها پیشنهاد تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا بود که پاسخش از جانب «خانم محمودی» بیش از یک کلمه نبود: «نه»
این پاسخ در ظاهر شاید کمی غیر منطقی و غیر حرفه ای برسد اما دلیل خانم محمودی برای این پاسخ بسیار تحسین برانگیز است. بیان محمودی در پاسخ به پیشنهاد باشگاه اینترمیلان جهت بازی در این باشگاه و کشف حجاب با قاطعیت گفت: اعتقاداتم را با هیچ چیز عوض نمی کنم.
فکر می کنم این پاسخ قاطع و کوبنده جای هیچ سخنی را باقی نگذارد و نیازی به قلم فرسایی حقیر نباشد. تنها قصد از درج این مطلب این بود که یادآور شوم در کنار زنانی چون مینا لاکانی و گلشیفته فراهانی، هستند شیرزنانی چون بیان محمودی.

بر گرفته از:http://velayi.persianblog.ir/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: حجاب,

نویسنده : فریدون تاریخ : 5 / 11 / 1390



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.