خدا : بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را
پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


خدا : بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را
خدا : بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را

  

وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند [بگو] من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى‏کنم پس [آنان] باید فرمان مرا گردن نهند و به من ایمان آورند باشد که راه یابند(۱۸۶ سوره بقره)

انسان همان‌گونه كه به غذا و آب و هوا محتاج است

انسان همان‌گونه كه به غذا و آب و هوا محتاج است به عبادت و دعا و مناجات با پروردگار خويش نيز نيازمند است و هيچ عاملي جز دعا و ذكر نمي‌تواند روح آدمي را آرام كند. ذكر و دعا، غذاي حقيقي روح و جان آدمي است و هر كس ناگزير است تمام نيازهاي مادي و معنوي خود را از راه دعا با پروردگار عالم در ميان نهد و از وي كمك بخواهد و خداوند متعال هم به یقین پاسخگوست چرا که صادق مطلق است و خود وعده داده بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را



نظرات شما عزیزان:

جعفر
ساعت21:52---24 فروردين 1391


قطعه جديد ذخيره ساز اطلاعات در انتهاي كابل كيبرد نصب ميشود تا كليه كلمات تايپ شده را در خود ذخيره نمايد اين قطعه اكثرا در دانشگاهها ؛ ادارات ؛ كافي نت ها ؛ نمايشگاهها ؛ هتلها و فرودگاهها استفاده ميشود بنابراين كساني كه در اين مكانها اطلاعات حساب بانكي خود را وارد ميكنند يا وارد سايتهاي مهم ديگر ميشوند بايد بيشتر مراقب باشند
>>>پس از اينكه شما اطلاعات حساب بانكي را وارد كرده و كامپيوتر را ترك ميكنيد براحتي ميتوان مجددا حساب شما را باز كرد زيرا تمام كلماتي كه تايپ كرده‌ايد در اين قطعه سياه ذخيره شده است
بنابراين قبل از استفاده از كامپيوتر در چنين اماكني پشت كامپيوتر را چك كنيد تا از عدم وجود چنين قطعه‌اي اطمينان حاصل نمائيد
اين ايميل را براي كليه كساني كه ميشناسيد بفرستيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: خدا : بخوانید, مرا, تا , اجابت, کنم , شما, را, ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 22 / 1 / 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.