شرط اصلی استخدام در شبكه من و تو ( مطلب ارسالی از جعفر )
پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


شرط اصلی استخدام در شبكه من و تو ( مطلب ارسالی از جعفر )



شبكه انگليسي ساخته من و تو كه كمتر از دو سال است فعاليت خود را با سرمايه گذاري مستقيم انگليسي ها آغاز كرده و با تابلوي فريبنده شبكه اي به اصطلاح اجتماعي و فرهنگي پا به عرصه وجود گذاشت در جديدترين آگهي استخدام خود سه شرط اصلي را براي پذيرفته شدن در اين شبكه اعلام كرده است.



به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ رها اعتمادي كه فردي بهايي زاده و از خانواده نوكران و خدمتكاران دربار شاه مخلوع است در سال 2010 با همكاري رسمي دربار انگليس و چند نفر از عوامل ديگر شبكه من و تو را كه از همان ابتدا لقب خواهرخوانده بي بي سي فارسي را يدك مي كشيد راه اندازي كرد تا اين شبكه از همان ابتدا با تفكري بهايي - صهيونيستي و ضد ايراني پا به عرصه وجود بگذارد.



اعتمادي در جديدترين آگهی استخدام اين شبكه كه در وبلاگش منتشر كرده سه شرط اصلي را براي پذيرفته شدن به عنوان مجري در اين شبكه را اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائيت ، مخالفت با جمهوري اسلامي ايران و آمادگي داشتن براي عريان شدن عنوان مي كند. رها اعتمادي از چند سال پيش با پشتيباني همه جانبه و البته غير علني عوامل بي بي سي گروهي به نام "جوانان بدون مرز" را براي ضديت با جمهوري اسلامي ايران راه اندازي كرد و تمامي عناصر همسو با فرقه ضاله بهائيت و ضد جمهوري اسلامي ايران را شناسايي و هسته اوليه من و تو را با آنها شكل داد.

البته پيش از اين هم نقل قول هاي بسياري در خصوص پشت پرده بهايي عوامل و مجريان اين شبكه مطرح بود كه اكنون با فرو افتادن پرده هاي فريب سند رسمي بهايي – صهيونيستي بودن اين شبكه به ظاهر فرهنگي – اجتماعي علني شد.

اگرچه كه دو شبكه سلطنتي بي بي سي فارسي و من و تو جدا از هم فعاليت مي كنند اما منبع تغذيه نيرو و مجريان آنها يكي است و عوامل اين دو شبكه در هم تنيده و پشتيبان استراتژيك اهداف ضد ايراني يكديگر هستند.



نظرات شما عزیزان:

جعفر
ساعت0:00---14 ارديبهشت 1391

دوستان گرامي >>سلام
لطفاً توجه بفرمایید اخیراً ایمیل هایی از افرادی که آدرس ایمیل آنها را ذخیره کرده اید بدون عنوان برای شما فرستاده می شود که در آن فقط آدرس یک لینک می باشد و بعضا آدرس لینک مربوط به سایت های تبلیغاتی یا غیر اخلاقی می باشد. لطفاً اگر ایمیل های بدون عنوان که فقط لینک آدرس یک سایت در آن قرار دارد از طرف من یا دیگر دوستانتان برای شما فرستاده شده است (که مطمئناً بدون آگاهی و اطلاع فرستنده است) اصلاً باز نفرمایید چون این ایمیل ها به صورت خودکار برای شما فرستاده می شود. این ایمیل ها جنبه تبلیغاتی و جذب کردن افراد را دارد و مثل ویروس تکثیر می شود لطفاً این را به همه اطلاع رسانی بفرمایید چون ممکن است این ایمیل ها هم به صورت خودکار از طرف شما از طریق آدرس ایمیل هایی که ذخیره کرده اید برای دوستان، آشنایان و همکاران شما فرستاده شود و باعث سوء تفاهم هایی بشود.
با تشکر از توجه شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: شرط, اصلی, استخدام , , در شبكه, من, و , تو, ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 11 / 2 / 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.