انتشار فیلم توهین به پیامبر(ص) در راستای خوی اسلام ستیزی آمریکاست
پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


انتشار فیلم توهین به پیامبر(ص) در راستای خوی اسلام ستیزی آمریکاست
 
قم - خبرگزاری مهر: قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) انتشار فیلم توهین آمیز نسبت به پیامبر (ص) و اسلام توسط آمریکا را در راستای خوی اسلام ستیزی آن ها عنوان کرد.

حجت الاسلام محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که دشمنی استکبار با نظام ما دشمنی با اصل اسلام است.

وی گفت: خوی استکبار و رژیم آمریکا، دشمنی با اسلام ناب محمدی است بنابرین از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام فروگذار نمی کنند.

ساخت فیلم توهین آمیز توسط آمریکا برای مبارزه با اصل اسلام است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: ساخت فیلم توهین به پیامبر اسلام(ص) در راستای خوی اسلام ستیزی آن ها و مبارزه با اصل اسلام است اما از آنجایی که نظام ما سنبل اسلام است این عمل نوعی مقابله با نظام اسلامی ایران نیز است.

وی گفت: باید از همه امکانات در صحنه بین الملل علیه اهانت و اسلام ستیزی آمریکا استفاده کرد.

حجت الاسلام رجبی با اشاره به اینکه باید ملت‌ها در برابر این اقدام زشت آمریکا بایستند افزود: آمریکا با بیان جملات مردم فریب به ارزش ها و آرمان های چند میلیارد نفر اهانت می کند.

وی ادامه داد: رژیمی که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد در کشورش به ارزش های چند میلیارد نفر اهانت می شود.

اعمال آمریکا نشان دهنده دروغ بودن ادعای حقوق بشر توسط این کشور است

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: این اقدامات خصمانه آمریکا نشان دهنده اسلام ستیزی این رژیم و همچنین نشان دهنده دروغ بودن ادعای حقوق بشر توسط این کشور است.

وی ادامه داد: همچنین این اقدامات آمریکا نشان دهنده خوی جنگ افروزی آمریکا است که با اهانت به چند میلیارد نفر قصد ایجاد دشمنی میان انسان ها را دارد.

رجبی در ادامه بیان کرد: وظیفه ما مسلمانان این است که با افشاگری قصد آمریکا جامعه جهانی را از اهداف پلید این کشور آگاه سازیم.

ضرورت موضع گیری مجامع بین المللی

وی ادامه داد: همچنین باید در پایان نماز جمعه با تظاهرات مخالفت خود را با عمل توهین آمیز آمریکا نشان دهیم و از سازمان‌های بین المللی بخواهیم در برابر این امر موضع گیری کنند.

منبع :خبر گزاري مهر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: انتشار, فیلم, توهین, پیامبر, (ص), ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 24 / 6 / 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.