زیارت اربعین با خود پیامی دارد
پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


زیارت اربعین با خود پیامی دارد


زیارت اربعین با خود پیامی دارد

پیامی پس از سلام

 

سلام به ولی و حبیب خدا

 

سلام به خلیل و برگزیده خدا

 

سلام به حسین مظلوم شهید

 

سلام به اسیر سختی ها و کشته اشک ها

 

آنگاه در محضر خدای متعال گواهی می دهم

 

اجازه بدهید همان عبارات امام صادق علیه السلام را بخوانم

 

اللهم انی اشهد انه ولیک و ابن ولیک و صفیک و ابن صفیک

 

الفائز بکرامتک اکرمته بالشهادة و حبوته بالسعادة

 

واجتبیته بطیب الولادة و جعلته سیدا من السادة و قائدا من القادة و ذائدا من الذادة

 

و اعطیته مواریث الانبیاء و جعلته حجة علی خلقک من الاوصیاء فاعذر فی الدعاء و منح النصح

 

و بذل مهتجه فیک لیستنقذ عبادک من الجهالة و حیرة الضلالة

 

و قد توازر علیه من غرته الدنیا و باع حظه بالارذل الادنی و شری اخرته بالثمن الاوکس

 

و تغطرس و تردی فی هواه و اسخطک و اسخط نبیک و اطاع من عبادک اهل الشقاق و النفاق

 

و حملة الاوزار المستوجبین النار

 

فجاهدهم فیک صابرا محتسبا حتی سفک فی طاعتک دمه و استبیح حریمه

 

اللهم فالعنهم لعنا وبیلا و عذبهم عذابا الیما

 

و بازهم سلام و گواهی

 

پیام اربعین

 

همین سلام و گواهی است

 

و این گواهی نشان ایمان است

 

مانند گواهی به وجود خدا و نبوت حضرت محمد صلی الله علیه و آله که نشان اسلام است

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: پیام, اربعین, حسینی, پایگاه, امام, هادی(ع)دم افشان,

نویسنده : فریدون تاریخ : 20 / 9 / 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.